StarDance

Šaty Zuzany Norisové a speciální díl StarDance přinesly Parapleti 12 milionů korun Benefiční tančírna a speciální sobotní díl oblíbeného pořadu StarDance přinesly neziskové organizaci Centrum Paraple takřka 12 milionů korun. StarDance se tak opět stala nejúspěšnější beneficí uplynulého roku. Prostředky získané od diváků i návštěvníků Obecního domu nyní pomohou lidem s poraněním míchy a jejich rodinám. Středeční benefiční tančírnu navštívila více než tisícovka příznivců StarDance a společenského tance. Ti pomohli vedle peněz ze vstupného podpořit Centrum Paraple také příspěvky za originální předměty se StarDance spojenými. Například šaty, které ve StarDance nosila Zuzana Norisová, přinesly Parapleti díky štědrému návštěvníkovi 31 tisíc korun. Za podepsanou kšiltovku Radka Bangy dali společně účastníci letošního ročníku soutěže, Anna K. a Emanuel Ridi, deset tisíc korun. Tančírna tak přinesla Centru Paraple takřka pět set sedmdesát tisíc korun. „Česká televize v posledních letech intenzivně pracuje na tom, jak ještě účinněji podporovat celý neziskový sektor. Propojení StarDance a Centra Paraple je skvělou ukázkou toho, jak může benefice fungovat. Je zajímavá pro diváky a zároveň nesmírně přínosná pro našeho neziskového partnera,“ říká Petr Dvořák s tím, že za koncept propojování svých pořadů s charitativními organizacemi získala letos Česká televize jako první médium vůbec ocenění TOP odpovědná firma. Na Tančírnu navázal v sobotu speciální přenos StarDance, v němž s pěti tanečními páry vystupovali i klienti Centra Paraple. Tento díl přinesl Parapleti přes 11 milionů. „Mám pocit, že v naší zemi žijí lidé, kteří mají nejen chytré mozky, ale i dobré srdce,“ říká zakladatel a patron Centra Paraple Zdeněk Svěrák a ředitel Centra Paraple David Lukeš jej doplňuje: „Stejně, jako pro lidi s poškozením míchy je důležité Paraple, tak pro Paraple jsou důležití všichni, kteří ho podporují.“ Pomocí DMS zpráv a darů se podařilo vybrat 11 milionů 347 tisíc korun, celkem tak na pomoc lidí upoutaných na vozíček putuje přes 11,9 milionu korun. Alžběta Plívová Vedoucí Komunikace a PR, tisková mluvčí Česká televize 2016 Oficiální text distributora.