Podpora

Kuki podpora

Odpovědi na nejčastější otázky

Napadají tě k telce Kuki jakékoliv dotazy? Ať už do naší rodiny dávno patříš, nebo zatím s pořízením Kuki váháš, sepsali jsme pro tebe odpovědi na vše důležité.

O Kuki

Kuki je internetová televize, která nabízí více než 140 TV kanálů, ale také stovky filmů a seriálů. Pustit si ji můžeš na starší i chytré televizi, na počítači, v mobilu nebo tabletu. Kuki funguje přes internetové připojení, takže k jejímu sledování nepotřebuješ satelit ani žádné jiné technologie kromě internetu.

 

Ano, Kuki si můžeš vyzkoušet na 14 dní zdarma. Jediné, co musíš udělat, je přidat v Kuki kontu svou platební kartu. Tři dny před koncem zkušebního období ti e-mailem zašleme upozornění, že se blíží konec zkušební lhůty. Pokud nebudeš chtít pokračovat do placené verze Kuki, její využívání jednoduše zrušíš a nebudeme ti účtovat žádný poplatek.

 

Podrobnosti o všech tarifech Kuki najdeš zde, a to po prokliku na detail konkrétního tarifu.

 

Ano, Kuki funguje po celém Česku a ve všech státech Evropské unie.

 

Ke správnému fungování Kuki je zapotřebí internet s rychlostí alespoň 2 Mb/s, ale pro co nejlepší zážitek ze sledování doporučujeme vyšší rychlost. Při velmi nízké rychlosti internetu totiž není možné dosáhnout maximální kvality obrazu. Kuki využívá tzv. adaptivní streaming, pomocí kterého přizpůsobuje kvalitu obrazu aktuální rychlosti internetového připojení.

 

Objednávka Kuki a platba

Kuki si objednáš jednoduše na stránce s objednávkou. Nejprve vybereš tarif, zaregistruješ se a po dokončení registrace přidáš svou platební kartu. Pak už můžeš rovnou koukat na telku.

 

Kuki funguje na principu předplatného, vždy si ji předplácíš na měsíc dopředu. Můžeš za ni platit buď platební kartou, nebo převodem ze svého bankovního účtu. Podrobný návod pro platbu převodem najdeš zde. Pokud za Kuki platíš kartou a platba se v den splatnosti z jakéhokoliv důvodu nezdaří, nemusíš mít obavy – Kuki ti i přesto nějakou dobu bude fungovat a náš systém v následujících dnech zopakuje pokus o strhnutí částky z tvé karty.

 

Na stránce s objednávkou si vybereš, který tarif Kuki chceš vyzkoušet. Po registraci tě přesměrujeme do Kuki konta, kde přidáš svou platební kartu – pokud chceš Kuki na 14 dní zdarma, je nutné kartu přidat. Následně začne běžet 14denní zkušební období zdarma, tři dny před jeho vypršením ti zašleme upozornění e-mailem. Po uplynutí bezplatného období se ti automaticky zaúčtuje předplatné na další měsíc. Pokud nebudeš chtít přejít do placené verze Kuki, můžeš ji jednoduše zrušit ještě před uplynutím 14denní zkušební doby. V takovém případě ti nebudeme účtovat žádný poplatek.

 

Platební brána GoPay pomocí blokace 1 Kč ověří, že je karta platná a funkční. Neměj ale obavy, blokovanou korunu ti vrátíme zpět na účet. Pokud nebudeš chtít Kuki dále sledovat, kartu jednoduše odpáruješ, a tím využívání služby ukončíš.

 

Pokud nechceš za Kuki platit platební kartou, můžeš využít i platbu převodem z bankovního účtu. Když však po registraci nenapáruješ/nepřidáš svou kartu, nebudeš moci Kuki vyzkoušet na 14 dní zdarma. Podrobný návod pro platbu převodem najdeš zde.

 

Kuki funguje na principu předplatného, takže ji můžeš zrušit kdykoliv. Využívání Kuki ukončíš v Kuki kontě, a to tak, že z konta odstraníš svou platební kartu: v sekci Moje platby stačí kliknout na tlačítko “Zrušit kartu”. Pokud Kuki platíš převodem z účtu, stačí, když si nedobiješ předplatné a služba se ukončí dne vypršení měsíčního předplatného.

 

Funkce

Ano, je to možné. Pořady můžeš kdykoliv pozastavit a přetáčet dopředu i do minulosti. U běžícího pořadu se tak snadno přesuneš na jeho začátek.

 

Zpětné zhlédnutí je funkce Kuki, díky níž můžeš zpětně sledovat pořady, které si nestihneš pustit v živém vysílání. Lze na ně koukat až 7 dní zpětně, v závislosti na konkrétním tarifu a TV kanálu. Rozsah této funkce si ověříš na přehledu všech TV kanálů, které nabízíme.

 

Ano, Kuki má vlastní videotéku pojmenovanou Kino, kde si snadno vypůjčíš české i zahraniční filmy. Půjčit si je můžeš buď za jednorázový poplatek, nebo si dokoupit vylepšení Navíc kino plus, které ti zpřístupní desítky až stovky snímků najednou.

 

Ano, součastí Kuki je funkce nahrávání, která ti umožní nahrávat desítky hodin jakýchkoliv pořadů. Velikost úložného prostoru pro nahrávky závisí na tarifu, který si vybereš. V ceně všech tarifů kromě Kuki S je 50 hodin nahrávek. Úložný prostor si můžeš kdykoliv rozšířit pomocí vylepšení Nahrávám 50 a Nahrávám 100.

 

V Kuki si může každý člen domácnosti vytvořit vlastní uživatelský profil. Když si profil vytvoříš, můžeš Kuki přizpůsobit přesně svým potřebám, aniž by tyto změny ovlivnily profily jiných členů domácnosti. Například si změníš pořadí TV kanálů, vzhled uživatelského prostředí nebo si podle sebe přizpůsobíš funkce Kuki.

 

Ano, na výběr máš ze tří vzhledů: moderní, klasický a dětský. Moderní klade důraz na kvalitní grafiku i animace a můžeš v něm měnit všechna nastavení. Klasický je zjednodušený, má kontrastní barvy, zvětšené texty a řádkového programového průvodce. Dětský vzhled pak přehrává jen pořady vhodné pro děti.

 

Ano, můžeš. Místo přepnutí profilu na dětský ale doporučujeme založit úplně nový profil, kterému rovnou nastavíš dětský vzhled. Nebudeš tak svůj původní profil muset přepínat zpět do moderního/klasického pokaždé, kdy budeš chtít sledovat jiné než dětské pořady.

 

TV kanály

Kuki nabízí více než 155 TV kanálů všemožných žánrů: všeobecné, sportovní, dětské, dokumentární, zahraniční, filmové, hudební, volnočasové i erotické. Kompletní kanálovou nabídku najdeš zde.

 

Jedná se o bonusový TV kanál, který každý měsíc měníme za jiný. Prezentujeme pomocí něj nové TV programy a dle zájmu diváků je případně zařazujeme do stálé nabídky. Promo kanál je pro všechny zákazníky zdarma a v Kuki jej najdeš pod názvem Promo kanál, vždy na konci programové nabídky. Můžeš si tak otestovat TV kanály, ke kterým v rámci svého tarifu nemusíš mít přístup.

 

TV kanály si v Kuki můžeš bezplatně vyměnit jednou za 30 dní. Změnu provedeš jednoduše ve svém Kuki kontu.

 

TV kanály si vyměníš jednoduše ve svém Kuki kontě. Výměna kanálů je možná pouze u tarifů Kuki M a Kuki L. Tarif Kuki S se skládá pouze z pevné nabídky kanálů a tarif Kuki XL nabízí všechny kanály najednou.

 

TV kanály v tarifech Kuki M a Kuki L se skládají ze dvou částí: povinné a volitelné nabídky. Zatímco povinná část nabídky je pro všechny stejná a nelze ji měnit, u volitelné nabídky si kanály vybíráš sám. U obou tarifů volíš ze široké nabídky programů (počet závisí na tarifu). Svůj výběr můžeš jednou měsíčně bezplatně změnit.

 

Ano. Stačí si pořídit vylepšení Navíc 5, díky němuž si do Kuki snadno přidáš 5 TV kanálů, které ti v tarifu chybí. Toto vylepšení objednáš ve svém Kuki kontě.

 

Nově přidané kanály najdeš vždy na úplném konci programové nabídky, až za rádiovými stanicemi. Z této pozice si je můžeš přesunout výše. Pokud nově přidané TV kanály v nabídce stále nevidíš, zkus zařízení (set-top box, smart TV, mobil apod.) restartovat, případně jej na chvíli vypoj z elektřiny.

 

Vylepšení

Podrobný návod, jak se přihlásit do služby HBO Max najdeš zde.

 

Vylepšení jsou jednotlivé dokupy k tarifům, díky kterým si Kuki vylepšíš o některou z požadovaných funkcí. Můžeš si takto do Kuki přidat další kanály, více prostoru na nahrávky nebo speciální filmové balíčky. Všechna vylepšení si snadno objednáš přímo přes své Kuki konto.

 

Vylepšení Navíc seriály je specialitou telky Kuki. Získáš s ním přístup do knihovny plné seriálů a dalších televizních pořadů, které můžeš sledovat až 6 měsíců zpětně. Za 65 Kč měsíčně tak můžeš sledovat tisíce hodin seriálů na jednom místě a nemusíš si pamatovat, kdy a na kterém TV kanálu seriál dávali. Kuki za tebe všechny pořady nahrává a přehledně je řadí do sekce Seriály. Jediné, co potřebuješ, je mít zpřístupněný kanál, ze kterého je nahrávka pořízena.

 

Zařízení

Kuki můžeš sledovat přes set-top box (v případě, že vlastníš starší televizi), na smart TV a chytrých boxech, ale i na počítači, mobilu a tabletu. Seznam všech zařízení, které Kuki podporuje, najdeš zde.

 

Seznam všech smart TV, které Kuki podporuje, jsme pro tebe přehledně sepsali zde. Stačí se tedy podívat, jestli je mezi podporovanými zařízeními také tvoje chytrá televize.

 

Stačí si do smart TV, mobilu nebo tabletu stáhnout a nainstalovat aplikaci Kuki. Po jejím spuštění zadáš své přihlašovací údaje do Kuki konta a rovnou můžeš koukat na telku. Návod k instalaci aplikace pro jednotlivá zařízení najdeš zde.

 

Ano, pokud chceš Kuki sledovat na více než 2 fixních zařízeních (set-top box, smart TV/chytrý box), dokup si vylepšení Navíc telka. Toto vylepšení lze dokoupit jednou, takže můžeš mít Kuki na 3 televizích.

 

Ano, zapojit set-top box Arris, který je určený pro sledování Kuki, zvládne každý. Dáme ti k němu také podrobný a přehledný návod, takže stačí chvilka a set-top box máš zprovozněný.

 

Set-top box budeš pro sledování Kuki na fixním zařízení potřebovat, pokud máš televizi bez možnosti připojení k internetu, tzn. nevlastníš smart TV (chytrou televizi). Set-top box lze připojit ke kterémukoliv televizoru s HDMI konektorem na zadní straně, takže Kuki bez problému rozjedeš i na starších typech televizí. Set-top box pro Kuki můžeš objednat zde.

 

Za fixní zařízení považujeme set-top box, chytrou televizi a chytrý box. Mobilním zařízením jsou myšleny mobily, tablety a počítače.

 

Technické potíže

Pokud se ti nečekaně zhoršila kvalita obrazu Kuki, zkus prověřit své připojení – restartuj router a zkontroluj správné zapojení všech kabelů. Příčinou může být i snížená rychlost tvého internetového připojení. Když máš kvalitu obrazu nižší hned od začátku využívání Kuki, zavítej do sekce Nastavení a zkontroluj, jestli je kvalita obrazu nastavená na hodnotu “vysoká”. Pokud ne, můžeš ji jednoduše změnit.

 

Nejprve zkontroluj, že máš správně zapojený set-top box, respektive chytrou televizi. Pokud si Kuki pouštíš na mobilu nebo tabletu, prověř, že je tvé zařízení kompletně v pořádku. Když ti ani tak Kuki nejde spustit, zkontroluj ještě funkčnost svého připojení k internetu. Nevíš-li si rady, pomůžeme ti technické potíže vyřešit na zákaznické lince 539 010 020 (Po–Pá: 8.00–20.00) nebo nonstop na technické podpoře technicka.podpora@nej.cz.

 

 

Operatorka netbox

Potřebuješ poradit?

Zadej své telefonní číslo, my ti zavoláme a s čímkoliv poradíme. Neboj, spamovat tě nebudeme.