Podpora

Kuki podpora

Odpovědi na nejčastější otázky

Od 1. 8. 2024 již není možné novou službu Kuki TV objednat.

O Kuki

Kuki je internetová televize, která nabízí více než 140 TV kanálů, ale také stovky filmů a seriálů. Pustit si ji můžeš na starší i chytré televizi, na počítači, v mobilu nebo tabletu. Kuki funguje přes internetové připojení, takže k jejímu sledování nepotřebuješ satelit ani žádné jiné technologie kromě internetu.

 

Podrobnosti o všech tarifech Kuki najdeš zde, a to po prokliku na detail konkrétního tarifu.

 

Platební brána GoPay pomocí blokace 1 Kč ověří, že je karta platná a funkční. Neměj ale obavy, blokovanou korunu ti vrátíme zpět na účet. Pokud nebudeš chtít Kuki dále sledovat, kartu jednoduše odpáruješ, a tím využívání služby ukončíš.

 

Ano, Kuki funguje po celém Česku a ve všech státech Evropské unie.

 

Kuki funguje na principu předplatného, takže ji můžeš zrušit kdykoliv. Využívání Kuki ukončíš v Kuki kontě, a to tak, že z konta odstraníš svou platební kartu: v sekci Moje platby stačí kliknout na tlačítko “Zrušit kartu”. Pokud Kuki platíš převodem z účtu, stačí, když si nedobiješ předplatné a služba se ukončí dne vypršení měsíčního předplatného.

 

Ke správnému fungování Kuki je zapotřebí internet s rychlostí alespoň 2 Mb/s, ale pro co nejlepší zážitek ze sledování doporučujeme vyšší rychlost. Při velmi nízké rychlosti internetu totiž není možné dosáhnout maximální kvality obrazu. Kuki využívá tzv. adaptivní streaming, pomocí kterého přizpůsobuje kvalitu obrazu aktuální rychlosti internetového připojení.

 

Funkce

Ano, je to možné. Pořady můžeš kdykoliv pozastavit a přetáčet dopředu i do minulosti. U běžícího pořadu se tak snadno přesuneš na jeho začátek.

 

Zpětné zhlédnutí je funkce Kuki, díky níž můžeš zpětně sledovat pořady, které si nestihneš pustit v živém vysílání. Lze na ně koukat až 7 dní zpětně, v závislosti na konkrétním tarifu a TV kanálu. Rozsah této funkce si ověříš na přehledu všech TV kanálů, které nabízíme.

 

Ano, Kuki má vlastní videotéku pojmenovanou Kino, kde si snadno vypůjčíš české i zahraniční filmy. Půjčit si je můžeš buď za jednorázový poplatek, nebo si dokoupit vylepšení Navíc kino plus, které ti zpřístupní desítky až stovky snímků najednou.

 

Ano, součastí Kuki je funkce nahrávání, která ti umožní nahrávat desítky hodin jakýchkoliv pořadů. Velikost úložného prostoru pro nahrávky závisí na tarifu, který si vybereš. V ceně všech tarifů kromě Kuki S je 50 hodin nahrávek. Úložný prostor si můžeš kdykoliv rozšířit pomocí vylepšení Nahrávám 50 a Nahrávám 100.

 

V Kuki si může každý člen domácnosti vytvořit vlastní uživatelský profil. Když si profil vytvoříš, můžeš Kuki přizpůsobit přesně svým potřebám, aniž by tyto změny ovlivnily profily jiných členů domácnosti. Například si změníš pořadí TV kanálů, vzhled uživatelského prostředí nebo si podle sebe přizpůsobíš funkce Kuki.

 

Ano, na výběr máš ze tří vzhledů: moderní, klasický a dětský. Moderní klade důraz na kvalitní grafiku i animace a můžeš v něm měnit všechna nastavení. Klasický je zjednodušený, má kontrastní barvy, zvětšené texty a řádkového programového průvodce. Dětský vzhled pak přehrává jen pořady vhodné pro děti.

 

Ano, můžeš. Místo přepnutí profilu na dětský ale doporučujeme založit úplně nový profil, kterému rovnou nastavíš dětský vzhled. Nebudeš tak svůj původní profil muset přepínat zpět do moderního/klasického pokaždé, kdy budeš chtít sledovat jiné než dětské pořady.

 

TV kanály

Kuki nabízí více než 155 TV kanálů všemožných žánrů: všeobecné, sportovní, dětské, dokumentární, zahraniční, filmové, hudební, volnočasové i erotické. Kompletní kanálovou nabídku najdeš zde.

 

Jedná se o bonusový TV kanál, který každý měsíc měníme za jiný. Prezentujeme pomocí něj nové TV programy a dle zájmu diváků je případně zařazujeme do stálé nabídky. Promo kanál je pro všechny zákazníky zdarma a v Kuki jej najdeš pod názvem Promo kanál, vždy na konci programové nabídky. Můžeš si tak otestovat TV kanály, ke kterým v rámci svého tarifu nemusíš mít přístup.

 

TV kanály si v Kuki můžeš bezplatně vyměnit jednou za 30 dní. Změnu provedeš jednoduše ve svém Kuki kontu.

 

TV kanály si vyměníš jednoduše ve svém Kuki kontě. Výměna kanálů je možná pouze u tarifů Kuki M a Kuki L. Tarif Kuki S se skládá pouze z pevné nabídky kanálů a tarif Kuki XL nabízí všechny kanály najednou.

 

TV kanály v tarifech Kuki M a Kuki L se skládají ze dvou částí: povinné a volitelné nabídky. Zatímco povinná část nabídky je pro všechny stejná a nelze ji měnit, u volitelné nabídky si kanály vybíráš sám. U obou tarifů volíš ze široké nabídky programů (počet závisí na tarifu). Svůj výběr můžeš jednou měsíčně bezplatně změnit.

 

Ano. Stačí si pořídit vylepšení Navíc 5, díky němuž si do Kuki snadno přidáš 5 TV kanálů, které ti v tarifu chybí. Toto vylepšení objednáš ve svém Kuki kontě.

 

Nově přidané kanály najdeš vždy na úplném konci programové nabídky, až za rádiovými stanicemi. Z této pozice si je můžeš přesunout výše. Pokud nově přidané TV kanály v nabídce stále nevidíš, zkus zařízení (set-top box, smart TV, mobil apod.) restartovat, případně jej na chvíli vypoj z elektřiny.

 

Vylepšení

Podrobný návod, jak se přihlásit do služby Max najdeš zde.

 

Vylepšení jsou jednotlivé dokupy k tarifům, díky kterým si Kuki vylepšíš o některou z požadovaných funkcí. Můžeš si takto do Kuki přidat další kanály, více prostoru na nahrávky nebo speciální filmové balíčky. Všechna vylepšení si snadno objednáš přímo přes své Kuki konto.

 

Vylepšení Navíc seriály je specialitou telky Kuki. Získáš s ním přístup do knihovny plné seriálů a dalších televizních pořadů, které můžeš sledovat až 6 měsíců zpětně. Za 65 Kč měsíčně tak můžeš sledovat tisíce hodin seriálů na jednom místě a nemusíš si pamatovat, kdy a na kterém TV kanálu seriál dávali. Kuki za tebe všechny pořady nahrává a přehledně je řadí do sekce Seriály. Jediné, co potřebuješ, je mít zpřístupněný kanál, ze kterého je nahrávka pořízena.

 

Zařízení

Kuki můžeš sledovat přes set-top box (v případě, že vlastníš starší televizi), na smart TV a chytrých boxech, ale i na počítači, mobilu a tabletu. Seznam všech zařízení, které Kuki podporuje, najdeš zde.

 

Seznam všech smart TV, které Kuki podporuje, jsme pro tebe přehledně sepsali zde. Stačí se tedy podívat, jestli je mezi podporovanými zařízeními také tvoje chytrá televize.

 

Stačí si do smart TV, mobilu nebo tabletu stáhnout a nainstalovat aplikaci Kuki. Po jejím spuštění zadáš své přihlašovací údaje do Kuki konta a rovnou můžeš koukat na telku. Návod k instalaci aplikace pro jednotlivá zařízení najdeš zde.

 

Ano, pokud chceš Kuki sledovat na více než 2 fixních zařízeních (set-top box, smart TV/chytrý box), dokup si vylepšení Navíc telka. Toto vylepšení lze dokoupit jednou, takže můžeš mít Kuki na 3 televizích.

 

Ano, zapojit set-top box Arris, který je určený pro sledování Kuki, zvládne každý. Dáme ti k němu také podrobný a přehledný návod, takže stačí chvilka a set-top box máš zprovozněný.

 

Set-top box budeš pro sledování Kuki na fixním zařízení potřebovat, pokud máš televizi bez možnosti připojení k internetu, tzn. nevlastníš smart TV (chytrou televizi). Set-top box lze připojit ke kterémukoliv televizoru s HDMI konektorem na zadní straně, takže Kuki bez problému rozjedeš i na starších typech televizí.

 

Za fixní zařízení považujeme set-top box, chytrou televizi a chytrý box. Mobilním zařízením jsou myšleny mobily, tablety a počítače.

 

Spojení s O2

I po spojení se pro tebe nic nemění, v Kuki kontě si můžeš nadále měnit TV kanály nebo dokupovat různá vylepšení.

 

Od 1. 6. 2024 se v důsledku přeměn společnosti stává poskytovatelem služeb z nabídky Nej.cz společnost O2 Czech Republic a.s., IČO 60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4. Tato změna nemá vliv na vlastnosti služeb stávajících zákazníků ani na ceny těchto služeb, protože na O2 Czech Republic a.s. přecházejí nezměněna všechna související práva a povinnosti dosavadního poskytovatele Nej.cz s.r.o., IČO 03213595.

 

S platností od 1. 6. 2024 dochází ke spojení společnosti Nej.cz s.r.o. (pod kterou spadá také internetová televize Kuki) se společností O2 Czech Republic a.s. Tvé služby fungují dál, jak jsi byl zvyklý. Do budoucna se můžeš těšit na další možnosti a výhody ze spojení s O2, které ti určitě udělají radost. Jakmile je pro tebe budeme mít připravené, dáme včas vědět.

 

Netřeba se ničeho bát. Z pohledu zákazníků Kuki se jedná jen o formální změnu. V tuto chvíli se pro tebe nic nemění. Stejné zůstávají vlastnosti i cena služeb.

 

Od 1.6. se mění pouze formální a grafická stránka faktur: nové logo a poskytovatel služeb O2 Czech Republic a.s. Nicméně číslo účtu i variabilní symbol zůstává za odebírané služby nadále beze změny.

 

Všechny kontakty zůstávají stejné jako doposud. Volej na zákaznickou linku 539 010 020, k dispozici je také e-mail zeptejse@kuki.cz. V případě výpadků, poruch nebo technických dotazů se obracej na e-mail technicka.podpora@nej.cz.

 

Zákaznickou bázi Nej.cz získá od 1. 6. 2024 společnost O2 Czech Republic a.s., pro zákazníky Kuki se tímto krokem nic nezmění. Současné nastavení služeb zůstává stejné, a to i po převodu pod O2. V případě změn tě budeme vždy včas informovat.

 

Spojení služeb Kuki a O2 aktuálně není možné. Jakmile se situace změní, dáme ti vědět.

 

Jestli máš ke spojení Nej.cz a O2 od 1. 6. 2024 jakékoliv další otázky, neváhej zavolat na naši zákaznickou linku 539 010 020, nebo napsat na e-mail zeptejse@kuki.cz.

 

Technické potíže

Pokud se ti nečekaně zhoršila kvalita obrazu Kuki, zkus prověřit své připojení – restartuj router a zkontroluj správné zapojení všech kabelů. Příčinou může být i snížená rychlost tvého internetového připojení. Když máš kvalitu obrazu nižší hned od začátku využívání Kuki, zavítej do sekce Nastavení a zkontroluj, jestli je kvalita obrazu nastavená na hodnotu “vysoká”. Pokud ne, můžeš ji jednoduše změnit.

 

Nejprve zkontroluj, že máš správně zapojený set-top box, respektive chytrou televizi. Pokud si Kuki pouštíš na mobilu nebo tabletu, prověř, že je tvé zařízení kompletně v pořádku. Když ti ani tak Kuki nejde spustit, zkontroluj ještě funkčnost svého připojení k internetu. Nevíš-li si rady, pomůžeme ti technické potíže vyřešit na zákaznické lince 539 010 020 (Po–Pá: 8.00–20.00) nebo nonstop na technické podpoře technicka.podpora@nej.cz.

 

 

Operatorka netbox

Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.