Nejčastější dotazy

Vyber si téma často kladených dotazů o službě Kuki a najdi hned odpověď na otázku, která tě zajímá.

O službě Kuki

Je Kuki na 14 dní zdarma opravdu bez poplatku?

Ano, Kuki máš opravdu na prvních 14 dní zdarma. Tři dny před koncem zkušebního období tě e-mailem upozorníme o blížícím se konci bezplatného období. Po uplynutí tohoto období se ti automaticky zaúčtuje předplatné na další měsíc.

Pokud nebudeš chtít Kuki využívat, službu můžeš kdykoliv ukončit. Pokud nebudeš chtít využívat placenou verzi, je zapotřebí službu zrušit ještě před uplynutím 14 denní zkušební doby. V tom případě ti z účtu nebude stažena žádná částka a služba se automaticky ukončí.

Proč musím zadávat údaje z platební karty?

Potřebujeme ověřit, že údaje z platební karty jsou správné. Objednávka tě přesměruje na platební bránu GoPay, kde bude zapotřebí zadat údaje z platební karty. Zde dojde k blokaci 1 koruny, díky které GoPay brána ověří, že je karta platná a funkční. Rezervovaná částka se ti vrátí na účet zpět. Pokud nebudeš chtít Kuki dále sledovat, pouze odpáruješ kartu a služba se ti ukončí.

Jak mohu službu ukončit?

Kuki funguje na principu měsíčního předplatného. To znamená, že Kuki můžeš ukončit kdykoliv budeš chtít. Je zapotřebí odstranit platební kartu v Kuki kontě -> v sekci Moje platby pomocí tlačítka „Zrušit kartu“. Pokud Kuki ukončíš do konce 14 denní zkušební doby, nebude ti účtovaná žádná částka. Jestliže máš Kuki předplacenou na měsíc dopředu, služba se ukončí dnem vypršení měsíčního předplatného. Neboj, nebudou ti účtovány žádné poplatky navíc.

Můžu sledovat Kuki také v zahraničí?

Pokud si aplikaci Kuki nainstaluješ na území ČR a budeš ve státě, který je členem Evropské unie, vztahuje se na tebe zahraniční přenositelnost a Kuki ti bude fungovat také v zahraničí.

Proč musím ověřovat e-mailovou adresu?

E-mailem probíhá většina komunikace s námi, musíme proto ověřit, že tvoje e-mailová adresa je vyplněna správně a že přijímá e-mailové zprávy.

Co je to Kuki ID?

Kuki ID je tvá emailová adresa. Tzn. přihlašovací údaj, kterým se přihlašuješ do Kuki konta, do aplikace Kuki v mobilních zařízeních a webovém prohlížeči.

Kdo je provozovatelem služby Kuki?

Kuki je společným projektem firem Smart Comp a.s., která působí na trhu pod značkou netbox, a Planet A a.s., která působí na trhu pod značkou AIM. Smlouvu uzavíráš se společností Smart Comp a.s., která technicky zajišťuje projekt Kuki.

Které souhlasy musím udělit před dokončením objednávky?

Před dokončením objednávky je nutné souhlasit s Všeobecnými obchodními podmínkami. Dále je nutné souhlasit s okamžitým spuštěním služby. Pokud by souhlas nebyl udělen, bylo by nutné čekat se spuštěním služby 14 dnů, než skončí lhůta pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku. Pokud si chceš službu nejdříve bezplatně vyzkoušet, máš možnost vybrat si libovolný tarif a prvních 14 dní můžeš Kuki sledovat zdarma. Udělení tohoto souhlasu vyžadujeme na základě NOZ č. 89/2012 Sb., par. 1837 písm. L

Zpět nahoru

Zařízení

Na kolika zařízeních můžu Kuki používat?

Kuki měnší a Kuki větší můžeš používat na 1 fixním a na 5 mobilních zařízeních. Kuki start můžeš používat na 1 fixním zařízení. Fixním zařízením se rozumí set-top box, aplikace v televizích Samsung, Apple TVLG, herní konzoli NVIDIA Shield a dalších zařízeních s operačním systémem Android TV.

Jak spárovat zařízení?

Na zařízení, které chceš spárovat se svým Kuki kontem, spusť aplikaci Kuki. Po zvolení jazyka vyber volbu "nová registrace". V následujícím kroku nalezneš www adresu s párovacím kódem pro tvé zařízení ve formátu: https://konto.kuki.cz/kod/ktdvpp. Web adresu otevři v jakémkoliv webovém prohlížeči, zadej svůj login a heslo. Hotovo, zařízení je automaticky spárováno s tvým kontem.

Jak si spustím Kuki na mobilních zařízeních?

Pokud chceš Kuki sledovat v internetovém prohlížeči, přihlas se pomocí svého e-mailu a hesla na: https://play.kuki.tv/. Pro přihlášení na mobilních zařízeních si stáhni aplikaci pro iOS nebo Android a přihlas se pomocí svého e-mailu a hesla.

Jak si mohu objednat set-top box?

Set-top box si můžeš objednat přes stránku objednat Kuki, kde vyplníš údaje potřebné pro doručení set-top boxu k tobě domů, případně můžeš zvolit osobní odběr v některém z našich zákaznických center.

Co mám dělat, až mi kurýr doručí set-top box?

Jakmile ti kurýr doručí set-top box, zaregistruj se a poté přihlas do Kuki konta a zvol si služby, které chceš využívat. Po úhradě zvolených služeb můžeš ihned začít sledovat televizi pomocí set-top boxu.

Jak mám připojit set-top box ke své televizi?

Návod k připojení set-top boxu nalezneš v uživatelské příručce.

Zpět nahoru

Chytré funkce

Jaké kanály mám předvolené, když objednám a zaplatím Kuki?

Po objednání a úhradě služby jsou přednastaveny kanály v povinné nabídce i ve volitelné nabídce. Úvodní nastavení volitelné nabídky kanálů můžeš ihned změnit a vybrat si kanály podle sebe. Následně lze změnu volitelných kanálů provést jednou za měsíc. Tarif Kuki start obsahuje pouze povinnou nabídku a kanály u něj nelze měnit.

Jak si vyberu nebo změním volitelné televizní kanály?

Změnu volitelných TV kanálů lze jednoduše změnit v aplikaci Kuki konto. Přejdi do sekce Moje kanály a kliknutím na + nebo - přidávej nebo odebírej kanály. Nezapomeň ke konci kanály uložit. Změnu můžeš provést jednou za měsíc.

Proč nelze některé kanály přidat jednotlivě, ale pouze ve skupině?

Některé televizní kanály k sobě mohou být pevně vázány ze smluvních důvodů s poskytovateli televizního vysílání, proto je není možné aktivovat samostatně.

Jak fungují vylepšení služby Kuki?

Pomocí vylepšení si můžeš upravit základní nabídku chytrých funkcí. Můžeš navýšit počet TV kanálů, rozšířit objem nahrávek nebo získat plný přístup k seriálům. Informace o jednotlivých vylepšeních najdeš na webu www.kuki.cz.

Proč je mi účtována pouze poměrná část za dokup vylepšení?

Zúčtovací období služeb je dáno základním tarifem (Kuki větší, Kuki menší). Zakoupíš-li vylepšení v průběhu tohoto zúčtovacího období, bude ti vylepšení účtováno pouze do konce období základní služby. V následujícím období bude již účtována plná cena vylepšení.

Mohu ukončit vylepšení v průběhu zúčtovacího období?

Vylepšení můžeš v Kuki kontě ukončit kdykoliv. Vylepšení ti bude fungovat do konce zúčtovacího období hlavní služby (Kuki větší, Kuki menší).

Jak si koupím film z videotéky?

Platba za nákup filmu se bere z předplatného. Vyber si film a zvol Půjčit. Jestli nemáš dostatečnou výši předplatného, provede se dobití předplatného na požadovanou částku. Poté si můžeš stejným postupem zapůjčit film. O všem budeš informován na TV.

Zpět nahoru

Platba

Je Kuki na 14 dní zdarma opravdu bez poplatku?

Ano, Kuki máš opravdu na prvních 14 dní zdarma. Tři dny před koncem zkušebního období tě e-mailem upozorníme o blížícím se konci bezplatného období. Po uplynutí tohoto období se ti automaticky zaúčtuje předplatné na další měsíc.

Pokud nebudeš chtít Kuki využívat, službu můžeš kdykoliv ukončit. Pokud nebudeš chtít využívat placenou verzi, je zapotřebí službu zrušit ještě před uplynutím 14 denní zkušební doby. V tom případě ti z účtu nebude stažena žádná částka a služba se automaticky ukončí.

Proč musím zadávat údaje z platební karty?

Potřebujeme ověřit, že údaje z platební karty jsou správné. Objednávka tě přesměruje na platební bránu GoPay, kde bude zapotřebí zadat údaje z platební karty. Zde dojde k blokaci 1 koruny, díky které GoPay brána ověří, že je karta platná a funkční. Rezervovaná částka se ti vrátí na účet zpět. Pokud nebudeš chtít Kuki dále sledovat, pouze odpáruješ kartu a služba se ti ukončí.

Jak změnit platební kartu?

Výměnu platební karty můžeš provést pomocí tlačítka „Změnit platební kartu“ v sekci Moje platby. Přesměrujeme tě na platební bránu GoPay, kde vložíš údaje o nové platební kartě a z karty bude stržena ověřovací platba ve výši 12,10 Kč, kterou ihned připíšeme k předplatnému.

Kde najdu fakturu?

Přehled všech plateb a faktur nalezneš v sekci Moje platby. Informace o každé platbě a fakturu k ní zasíláme také přímo na e-mail.

Kdy proběhne úhrada na další období?

Úhrada za další období probíhá vždy den před začátkem nového období. Příklad: Službu máš uhrazenou do 16. 3. a nové období začíná 17. 3. Peníze budou strženy den předem, tedy 16. 3.

Proč je prováděna ověřovací platba?

Pomocí ověřovací platby zjišťujeme, zda jsou údaje o platební kartě správné a je možné z ní přijímat platby. Ověřovací platbu ti vždy připíšeme do předplatného a předplatné bude započítáno ke službám.

Jsou údaje o platební kartě v bezpečí?

Platby kartou realizujeme pomocí partnerské platební brány GoPay, která s údaji platebních karet nakládá v souladu s nejvyššími bezpečnostními standardy. GoPay podléhá dohledu České národní banky. Více o platební bráně se dozvíš zde.

Zpět nahoru